Kiddy Infinity Pro Red grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kiddy Infinity Pro Red grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Anouska witte 21-10-2010

Ons dochtertje van 1,5 kreeg de driepunts-gordels los van haar autostoeltje. Dus hebben we deze gekocht. Deze krijgt ze niet los en hij zit prima. Ze heeft nu veel meer ondersteuning van haar hoofd als ze in slaap valt ook. Haar handen zitten wel iets hoger door de vangschelp, maar ze kan haar armen gewoon naar beneden doen. Ze heeft nu ook veel meer beenruimte trouwens. Ik vind het een uitkomst!

Lisanne060107 18-01-2010

Wij hebben de stoel nu 2jaar. Toen onze dochter 1jaar was kochten we hem. Nadelen vonden wij dat we er eerst een kussentje onder moesten doen omdat ze anders bijna niet boven het voorstuk uit kwam. We hebben kussens onder de stoel gelegd omdat ze anders niet uit het raam kon kijken. Door deze kussens is de veiligheid waarschijnlijk veel minder. Na anderhalfjaar is het voorstuk kapotgegaan. Wij zijn dan ook niet echt tevreden. Ik vind deze stoel ook meer voor kinderen van anderhalf jaar en ik denk dat het voor dikke kinderen ook niet echt handig is.

PatriciaPatricia 12-08-2008

Wij zijn niet tevreden met deze autostoel. Het is nu al meerdere malen gebeurd dat ons dochtertje van 14 maanden helemaal onderuit zakt in het stoeltje. We zijn dan ook al een paar gestopt om haar weer recht te zetten. Dat lijkt me toch niet de bedoeling ! Ook ziet het vanglichaam er nu al uit alsof het jaren in gebruik is (niks geks mee gebeurd ofzo ). Zonde ! Wellicht een fijne stoel voor wat grotere kinderen maar naar onze mening absoluut niet voor kindjes vanaf 9 maanden !!! Wij gaan nu kijken voor een 5 puntsgordel.